
Tapahtumat & kisamyynnit
Haluaisitko meidät tapahtumaasi tai seurasi kilpailuihin myymään?
Ota yhteyttä:

Haluaisitko meidät tapahtumaasi tai seurasi kilpailuihin myymään?
Ota yhteyttä:
olen ehtinyt käydä vasta kerran hallissa uimassa ja testaamassa laseja. Istuivat kasvoille juuri sopivasti, eivät painautuneet silmäkuoppiin. Myöskään huurtumista ei tapahtunut. Jää nähtäväksi miten huurtumattomuus jatkuu useimpien uintikertojen jälkeen.
Uimapuku istui hyvin myös minun 177 cm pitkälle vartalolleni. Kuosi on nätti myös livenä.
