Usein kysytyt kysymykset
Tilaaminen
Haluatko tehdä muutoksia tilaukseesi?
Haluatko tehdä muutoksia tilaukseesi?
Voimme poistaa tilauksestasi yksittäisiä tuotteita tai koko tilauksesi, mikäli sitä ei ole vielä siirretty pakattavaksi.
Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Onko tilaukseni lähetetty?
Onko tilaukseni lähetetty?
Kun tilauksesi on käsitelty, saat lähetysilmoituksen sähköpostiisi.
Missä tilaukseni on?
Missä tilaukseni on?
Tilausten toimitusaika on 3-10 arkipäivää, ja se lasketaan tilauspäivän jälkeisestä arkipäivästä. Saat lähetysvahvituksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme. Lisäksi saat ilmoituksen lähetyksen saapumisesta tekstiviestitse siihen matkapuhelinnumeroon, jonka olet ilmoittanut asiakastilillesi.
Kampanjoiden aikana toimitusaika voi venyä.
Onko tuote mahdollista saada pikatoimituksella?
Onko tuote mahdollista saada pikatoimituksella?
Mikäli tuotekortille ja valitsemasi koon kohdalle ilmestyy pinkki pikatoimitusikoni, tuote on mahdollista lähettää 1-3 arkipäivässä. Toimituspäivä lasketaan tilauspäivän jälkeisestä arkipäivästä alkaen.
Huomioithan, että mikäli tilaat useamman tuotteen, tulee kaikilla tuotteilla olla pikatoimitusikoni, jotta tilaus voidaan toimittaa pikatoimituksen 1-3 arkipäivässä.
Voinko tilata Ahvenanmaalle?
Voinko tilata Ahvenanmaalle?
Kyllä!
Toimitamme tilaukset Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa. Ostoskorisi hinnat päivittyvät automaattisesti verottomiksi, kun tilauksen toimitusosoitteen postinumero sijaitsee Ahvenanmaalla.
Lue lisää toimituksista Ahvenanmaalle täältä.
Maksaminen
Miten voin maksaa tilaukseni?
Miten voin maksaa tilaukseni?
Verkkokaupassamme voit maksaa yleisimmillä maksukorteilla, verkkomaksulla, Mobilepaylla, Klarnalla tai laskulla. Kaikki käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat yhtä turvallisia.
Verkkokauppamme käyttää Paytrail -palvelua, jotta voit helposti, joustavasti ja turvallisesti maksaa ostoksesi. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun https://www.paytrail.com/.
Onko tilaukseni mennyt läpi?
Onko tilaukseni mennyt läpi?
Saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun tilauksesi on saapunut ja hyväksytty. Voit aina tarkistaa tilauksesi tilan myös kirjautumalla Omille sivuillesi.
En saanut tilausvahvistusta, mutta maksukortilleni on kuitenkin tehty katevaraus. Mitä teen?
En saanut tilausvahvistusta, mutta maksukortilleni on kuitenkin tehty katevaraus. Mitä teen?
Joskus tilausvahvistuksemme saattavat lipsahtaa sähköpostisi roskaposti- tai tarjoukset kansioon. Käythän siis kurkkaamassa näistä.
Joissain harvoissa tapauksissa maksukortille on saatettu myös tehdä katevaraus, vaikka tilaushetkellä on tapahtunut tekninen virhe. Katevaraus poistetaan tililtäsi 1-5 pankkipäivän kuluessa.
Milloin saan takaisinmaksun palauttamistani tuotteista?
Milloin saan takaisinmaksun palauttamistani tuotteista?
Voit nähdä takaisinmaksun tiliotteellasi viiden pankkipäivän kuluttua siitä, kun sait palautusvahvistuksen meiltä. Rahat palautuvat tilauksen yhteydessä käyttämällesi maksutavalle.
Huomioithan, että palautuksista peritään aina niiden aiheuttamat kulut, 4,95€ (Suomi) /6,95€ (muut maat) ja nämä vähennetään palautettavien tuotteiden summasta.
En ole saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?
En ole saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?
Jos et ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi pian tilauksen teon jälkeen, voi tämä tarkoittaa, että tilauksesi kohdalla on tapahtunut jonkinlainen virhe. Kirjaudu Omille sivuillesi tarkastaaksesi tilauksesi tila. Mene kohtaan "Tilaukseni", etsi oikea tilaus ja tarkista, että kaikki näyttää hyvältä.
Joskus tilausvahvistuksemme saattavat lipsahtaa sähköpostisi roskaposti- tai tarjoukset kansioon.
Haluatko käyttää lahjakortin?
Haluatko käyttää lahjakortin?
Lahjakortista löydät lahjakorttikoodin, joka syötetään ostoskorissa kohtaan "Lahjakortti tai/ja alennuskoodi". Muista painaa koodin syöttämisen jälkeen sinistä "Käytä" painiketta. Jos lahjakortin summan vähennyksen jälkeen jää maksettavaa, valitse maksutapa ja maksa erotus.
Vaihto ja palautus
Maksaako tuotteiden palauttaminen?
Maksaako tuotteiden palauttaminen?
Tuotteiden palauttamisesta veloitetaan palautuksesta aiheutuneet kulut 4,95€ (Suomen sisäiset palautukset).
Nämä kulut vähennetään palauttamiesi tuotteiden summasta.
Oletteko vastaanottaneet palautukseni?
Oletteko vastaanottaneet palautukseni?
Palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi toisinaan mennä jopa 14 päivää. Pystyt seuraamaan palautuksesi matkaa palautuksen yhteydessä saamasi seurantakoodin avulla.
Kun palautuksesi on käsitelty, saat ilmoituksen sähköpostitse.
Milloin rahat palautuvat?
Milloin rahat palautuvat?
Rahat palautuvat tilauksen yhteydessä käytetylle maksutavalle muutaman arkipäivän kuluessa palautuksen rekisteröinnistä.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Voinko vaihtaa tuotteen?
Käytössämme ei ole tällä hetkellä vaihtopalvelua.
Jos haluat vaihtaa tuotteen: palauta alkuperäinen tuote ja tee uusi tilaus haluamastasi uudesta tuotteesta. Uudesta tilauksesta tulee maksaa toimituskulut, mikäli se ei ylitä 50 € ilmaisen toimituksen rajaa.
Voinko vaihtaa kampanjahintaisen tuotteen?
Voinko vaihtaa kampanjahintaisen tuotteen?
Kampanjahintaisen tai alennuskoodilla ostetun tuotteen vaihto tapahtuu palauttamalla tuote ja tilaamalla tuote uudestaan verkkokaupasta, kuten vaihto normaalihintaisenkin tuotteen kohdalla tehdään. Mikäli tuote ei ole enää verkkokaupassamme samalla kampanjahinnalla tai alennuskoodi ei ole enää voimassa, asiakas ei ole oikeutettu vaihdossa kampanjahintaan, vaan uudesta tuotteesta tulee maksaa sen hetkinen verkkokaupassa näkyvä hinta.
Miten palautan tuotteen?
Miten palautan tuotteen?
Tuotteilla on lakisääteinen 30 vrk vaihto- ja palautusoikeus pois lukien kilpapuvut (Carbon-sarja). Ostetuilla kilpa-asulla ei ole vaihto- tai palautusmahdollisuutta, myymme kaikki asut kokeilemattomina jotta voimme säilyttää tehdastakuun puvuille. Huom. emme lunasta muilla tavoin palautettuja tilauksia.
Käyttäkää palautuksissa tilauksen mukana tullutta palautuslomaketta.
Palautus Postin kautta
Postin palautustunnus on 636736.
Palautuksen voit tehdä missä tahansa postin palautuspisteessä (ei automaatteihin). Vie paketti tiskille ja kerro palautustunnus. Postit ja pakettiautomaatit -kartan löydät osoitteesta posti.fi/kartta.
Palautus Matkahuollon kautta
Matkahuollon palautustunnus on 9546388.
Palautuksen voit tehdä missä tahansa matkahuollon palautuspisteessä (ei automaatteihin), vie paketti tiskille ja kerro palautustunnus. Lähimmän palautuspisteen löydät osoitteesta: matkahuolto.fi/palvelupisteet
Palautusosoite: Asiakaspalautus/ Aqua Action Finland Oy, Pellervonkatu 9, 33540 TAMPERE
Palautettavan tuotteen on oltava ehdottomasti jälleenmyyntikuntoinen, käyttämätön ja siisti sekä myyntipakkauksen tulee olla ehjä. Mikäli tuotteessa on vaurio tai se on rikkoutunut, lähetä meille palautuksen yhteydessä selvitys siitä, miten vaurio on syntynyt.
Voit olla kaikissa vaihto-, palautus- tai reklamaatioasioissa yhteydessä Aquactioniin sähköpostilla: info@aquaction.fi. Palautusten käsittelyssä noudatamme Kuluttajansuojalain määrittämiä aikoja ja pyrimme hoitamaan asian mahdollisimman nopeasti asiakasta tilanteesta tiedottaen.
Miten palautan Suomen ulkopuolelta tai Ahvenanmaalta?
Miten palautan Suomen ulkopuolelta tai Ahvenanmaalta?
Käyttätili ja toimitus
Mikä on käyttäjätili?
Mikä on käyttäjätili?
Asiakkaalle luodaan tilausvaiheessa automaattisesti käyttäjätili, jonka tunnuksen ja salasanan saat sähköpostiisi. Matkapuhelinnumerosi on tarpeellinen tieto, sillä silloin saat tekstiviestinä noutokoodin kun lähetys on noudettavissa.
Käyttäjätili päivittyy tilauksen statuksen mukaan. Esim. postipaketin lähetystunnus seurantaa varten päivittyy käyttäjätilille. Aquaction ei luovuta asiakkaan tietoja ulkopuolisille.
Mistä tiedän että tilaukseni on rekisteröitynyt?
Mistä tiedän että tilaukseni on rekisteröitynyt?
Tehdyistä tilauksista lähtee automaattisesti tilausvahvistus sähköpostitse asiakkaalle. Tämän vuoksi sähköpostiosoitteen lisääminen yhteystietoihin tilausta tehdessä on toivottavaa.
Miten tilaukset toimitetaan?
Miten tilaukset toimitetaan?
Lähetämme tilaukset Matkahuollon tai Postin kautta asiakkaan valinnan mukaan. Tämän lisäksi tilaukset voi noutaa Tampereen myymälästämme.
Toivomasi toimitustavan saat valittua tehdessäsi tilausta. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse seurantalinkin, jonka avulla voit seurata tilauksesi matkaa.
Tuotteet sisältävät arvonlisäveron ja ovat kappalehintoja, ellei toisin mainita.
Alle 18-vuotiaalta tarvitaan huoltajan hyväksyntä tilauksen tekemiseen. Kaikki verkkokauppaan liittyvä väärinkäyttö on kielletty.
Aquaction on tarkoitettu yksityisille kuluttajille. Jälleenmyyjiä sekä seuroja (seura-asut) pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse olli@aquaction.fi.