olen ehtinyt käydä vasta kerran hallissa uimassa ja testaamassa laseja. Istuivat kasvoille juuri sopivasti, eivät painautuneet silmäkuoppiin. Myöskään huurtumista ei tapahtunut. Jää nähtäväksi miten huurtumattomuus jatkuu useimpien uintikertojen jälkeen.