Maksaako tuotteiden palauttaminen?
Ei mutta me veloitamme alkuperäiset toimituskulut, mikäli ne on veloitettu alkuperäisen tilauksen yhteydessä.
Oletteko vastaanottaneet palautukseni?
Palatuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi toisinaan mennä jopa 14 päivää. Saatte ilmoituksen, kun vaihtotuotteesi on postitettu tai rahanpalautus aktivoitu.
Tuotteen vaihtaminen
Jos haluat vaihtaa tuotteen: palauta alkuperäinen tuote ja tee uusi tilaus haluamastasi uudesta tuotteesta. Uudesta tilauksesta tulee maksaa toimituskulut, mikäli se ei ylitä 50 € ilmaisen toimituksen rajaa.
Kampanjahintaisen tuotteen vaihto
Kampanjahintaisen tai alennuskoodilla ostetun tuotteen vaihto tapahtuu palauttamalla tuote ja tilaamalla tuote uudestaan verkkokaupasta, kuten vaihto normaalihintaisenkin tuotteen kohdalla tehdään. Mikäli tuote ei ole enää verkkokaupassamme samalla kampanjahinnalla tai alennuskoodi ei ole enää voimassa, asiakas ei ole oikeutettu vaihdossa kampanjahintaan, vaan uudesta tuotteesta tulee maksaa sen hetkinen verkkokaupassa näkyvä hinta.
Miten palautan tuotteen?
Tuotteilla on lakisääteinen 30 vrk vaihto- ja palautusoikeus poislukien kilpapuvut (Carbon-sarja). Ostetuilla kilpa-asulla ei ole vaihto- tai palautusmahdollisuutta, myymme kaikki asut kokeilemattomina jotta voimme säilyttää tehdastakuun puvuille. Huom: emme lunasta muilla tavoin palautettuja tilauksia.
Käyttäkää palautuksissa tilauksessa olevaa palautuslomaketta.
Matkahuollon palautustunnus on 9546388
Palautuksen voit tehdä missä tahansa matkahuollon palautuspisteessä (ei automaatteihin), vie paketti tiskille ja kerro palautustunnus.
Palautuksesta ei veloiteta uusia postikuluja. Lähimmän palautuspisteen löydät osoitteesta: matkahuolto.fi/palvelupisteet
Palautusosoite on: Asiakaspalautus/ Aqua Action Finland Oy, Lapintie 28, 33100 TAMPERE
Tuotteen on oltava ehdottomasti jälleenmyyntikuntoinen, käyttämätön ja siisti sekä myyntipakkauksen tulee olla ehjä. Hygieniasuojan tulee olla paikallaan palautettavassa tuotteessa.
Jos tuotteessa on vaurio tai se on rikkoutunut, lähetä meille palautuksen yhteydessä selvitys siitä, miten vaurio on syntynyt.
Voit olla kaikissa vaihto-, palautus- tai reklamaatioasioissa yhteydessä Aquactioniin sähköpostilla: info@aquaction.fi. Palautusten käsittelyssä noudatamme Kuluttajansuojalain määrittämiä aikoja ja pyrimme hoitamaan asian mahdollisimman nopeasti asiakasta tilanteesta tiedottaen.